پرسش های متداول

آیا جورابینو فقط جوراب می‌فروشد؟

همانطور که از نام برند جورابینو برمی‌آید، تخصص این مجموعه تامین و توزیع جوراب است. اما به توجه به نیازسنجی از مشتریان، دسته‌بندی لباس زیر زنانه و نیم‌تنه هم به سبد فروش جورابینو اضافه شده است.

چرا قیمت جورابینو با صفحات و سایت‌های مشابه تفاوت دارد؟

یکی از سیاست‌های کاری جورابینو، کاهش قیمت و کسب سود حداقلی است. در نتیجه بسیاری از محصولات موجود در جورابینو با قیمتی کمتر از فروشگاه‌های مجازی و حضوری به فروش می‌رسد. گرچه کیفیت محصولات در جورابینو تضمین شده است و در راستای کاهش قیمت، کیفیت کم نشده است.

آیا جورابینو نماد الکترونیکی دارد؟

جورابینو در شهریورماه سال 1401 موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی شد و شما می‌توانید با خیالی آسوده از ما خرید کنید.

آیا جورابینو به حفظ اطلاعات مشتری متعهد است؟

جورابینو از اعتماد و اطمینان مشتری برآمده و تلاش می‌کند تا این اعتماد همچنان برقرار بماند. در نتیجه تمام اطلاعات مشتری اعم از نام، آدرس، شماره تماس و کدپستی در سیستم جورابینو محفوظ است و ما متعهد می‌شویم که جز برای ارسال و تحویل مرسوله، هیچ استفاده دیگری از اطلاعات مشتری نداشته باشیم.

آیا همه محصولات در سایت موجود هستند؟

موجودی محصولات در سایت، به صورت مداوم به روز می‌شود و جورابینو تلاش می‌کند تا اشتباهی در اعلام موجودی سایت وجود نداشته باشد.
از طرفی به علت ثبت همزمان سفارش در سه درگاه سایت، واتس‌اپ و دایرکت، احتمال بروز خطا در اعلام موجودی وجود دارد. در این شرایط و در صورت ثبت سفارش محصول ناموجود، پشتیبانی جورابینو با شما تماس گرفته و نسبت به تغییر محصول یا برگشت وجه اقدام می‌شود.

چطور می‌توانم از موجود شدن یک محصول مطلع شوم؟

در صفحه مربوط به هر محصول ناموجود، بخشی برای ارسال پیامک در صورت موجود شدن وجود دارد که می‌توانید بدون نیاز به عضویت در سایت، با وارد کردن شماره موبایل، اولین نفری باشید که به صورت پیامکی از موجود شدن محصول موردنظر مطلع شوید.

آیا قیمت محصولات در سایت و اینستاگرام جورابینو تفاوت دارند؟

قیمت‌گذاری جورابینو در سایت و اینستاگرام یکسان است و تفاوتی وجود ندارد. 

چگونه سفارش خود را نهایی کنم؟

برای نهایی کردن سفارش کافی‌ست بعد از انتخاب محصولات موردنظر، دکمه تسویه حساب را فشرده و از طریق یکی از روش‌های پرداخت، به صورت کارت به کارت یا درگاه واسط وجه سفارش را پرداخت کرده و سبد خرید را نهایی کنید.
توجه داشته باشید که ممکن است موارد انتخابی در سبد خرید، تا پیش از ثبت نهایی سفارش، فروش رفته و خود به خود از سبد خرید حذف شوند.

چه روش‌هایی برای پرداخت هزینه سفارش وجود دارد؟

دو روش کارت به کارت و پرداخت از طریق درگاه واسط در اختیار مشتریان قرار دارد تا با انتخاب هر یک از این دو روش، وجه سفارش خود را پرداخت کنند. 
توجه داشته باشید که در روش کارت به کارت، سفارش برای مدت زمانی کوتاهی تا پیش از ثبت فیش واریزی در دایرکت یا واتس‌اپ جورابینو باقی می‌ماند و در صورت عبور از محدوده زمانی و عدم پرداخت، سفارش به صورت خودکار لغو می‌شود.

در صورتی که رمز پویا نداشته باشیم چطور سفارش خود را ثبت کنیم؟

برخی از بانک‌ها به صورت خودکار ارسال رمز پویا به شماره موبایل مشتری را فعال کرده و در صورت پرداخت از طریق برنامه‌های انتقال وجه یا درگاه واسط، رمز پویا پیامک می‌شود. ضمن اینکه رمز ایستا، با سقف روزانه 100 هزار تومان همچنان فعال است.
در صورتی که هیچ کدام از موارد بالا در اختیار نبود، می‌توانید با مراجعه به خودپرداز، عملیات انتقال وجه را انجام دهید.

چرا روش پرداخت در محل فعال نیست؟

روش پرداخت در محل، بنا به تجربه مناسب کسب و کار جورابینو نیست و تمام سفارشات باید پیش از ارسال تسویه شوند.
البته جورابینو تضمین می‌دهد که سفارش شما، دقیقا همان محصولات درخواستی باشد و طبق زمان اعلامی به دست شما برسد.

آیا پرداخت از طریق درگاه پرداخت امن است؟

پرداخت از طریق درگاه واسط با مجوز بانک مرکزی صورت می‌پذیرد. تمام تراکنش‌های این درگاه همانند پرداخت اینترنتی از امنیت کامل برخوردار است و می‌توانید در حین پرداخت، رمز پویا نیز دریافت کنید.

سفارش را ثبت کرده، اما نمی‌توانم در فاصله زمانی مورد نظر عملیات کارت به کارت را انجام دهم.

در صورتی که انجام واریز به صورت کارت به کارت در مدت زمانی محدود بعد از ثبت سفارش مقدور نبود، می‌توانید به مراجعه به دایرکت یا واتس‌اپ جورابینو، با پشتیبانی فروشگاه هماهنگ کنید تا لغو خودکار سفارش به علت عدم پرداخت تا زمان وصول واریزی شما، به صورت دستی انجام شود.

هزینه ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟

در آخرین مرحله ثبت سفارش و بعد از درج آدرس شهر مقصد، هزینه پست از طرف جورابینو به شما اعلام می‌شود. در حال حاضر هزینه ارسال برای شهر تهران و دیگر شهرهای کشور یکسان است.

چه روش‌هایی برای ارسال در دسترس است؟

روش اصلی ارسال در جورابینو، ارسال از طریق پست پیشتاز است. در این روش مرسولات، چه شهر تهران و چه کشوری تجمیع شده و به پست تحویل می‌شود.

ارسال به روش پستی چقدر زمان می‌برد و مرسوله چه ساعتی به دست ما می‌رسد؟

از آنجایی که ارسال پستی جورابینو، به صورت پیشتاز است؛ مشتریان در شهر تهران 24 تا 48 و دیگر شهرها 48 تا 72 ساعت پس از تحویل مرسوله به پست، سفارش خود را تحویل خواهند گرفت.
جورابینو بعد از تحویل مرسوله‌ها به اداره پست، دخالتی در زمان تحویل ندارد و ساعت توزیع و تحویل مرسوله از حیطه اختیارات اداره پست هر شهر خواهد بود.

چه مدت بعد از ثبت سفارش، مرسوله تحویل اداره پست می‌شود؟

سفارش‌های شما، در روزهای زوج به اداره پست تحویل داده می‌شود. البته در موارد نادر ممکن است به علت عدم وجود برخی اقلام سفارش، تا تامین مورد درخواستی از انبار، ارسال سفارش به بازه بعدی موکول شود.

چگونه می‌توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

بعد از تحویل مرسوله به پست، کد رهگیری 24 رقمی پست به صورتی پیامکی برای موبایل خریدار ارسال می‌شود که می‌توانید با مراجعه به بخش «پیگیری پست» در سایت جورابینو، از وضعیت سفارش خود را مطلع شوید.
در صورت عدم دریافت پیامک، با مراجعه به دایرکت و واتس‌اپ جورابینو و اعلام شماره سفارش، کد رهگیری ارائه خواهد شد.

در صورت اشتباه در ارسال سفارش چه اقدامی کنیم؟

در صورت اشتباه در ارسال موارد درخواستی، بلافاصله تصویر مرسوله دریافتی را به دایرکت یا واتس‌اپ جورابینو ارسال کنید تا بخش پشتیبانی سریعا نسبت به حل مشکل پیش آمده اقدام کند.

آیا شماره تماسی برای برقراری ارتباط وجود دارد؟

در صورت نیاز به برقراری ارتباط با جورابینو همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت 9 تا 18 می‌توانید با شماره 09962662800 تماس حاصل کنید.